BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tirsdag 24. mars 2009

En dag hjem fra skolen

I dag skulle Mone, Hanna og jeg hjem til Hanna for å ta bilder til er prosjekt Måunipåuni skal ha. Som vanlig gikk vi glade og fornøyde av sted, men da vi kom til den superbratte bakken ved bussene fikk Hanna og jeg en superkul idé. Vi kan ake ned bakken! Begge skrek ut i et gledeshyl og vi satte oss på baggene våre. Hanna var litt skeptisk, men jeg var litt tøffere. Jeg kastet baggen foran meg og tok sats. Beregningene mine var nok ikke så gode, så jeg landet et helt annet sted enn der baggen befant seg. Motet forsvant ikke, så jeg satte meg på baggen for og akte videre, det funket perfekt! Hanna ville ikke allikevel så ho tok følge med Mone ned bakken. Da de var nede lå jeg i snøen og kava for å komme meg opp. Dum som jeg var hadde jeg ikke tatt av meg sekken og databaggen, så opp kom jeg ikke. Mone ville hjelpe til, men fikk meg ikke opp på beine. Det endte med at jeg dro av ho strømpa og ryggen min kom i kontakt med den kalde snøen. Jeg slapp hånda til Mone og ropte til Hanna.
- Hanna, ta meg! (pause) i hånda!
Hanna var sterk som en mann og fikk meg opp! Glad og fornøyd gikk vi videre, men ikke etter lang tid dytter Hanna meg ut i snøen og ho faller selv også! Nok en gang ligger jeg på bakken og kaver, men denne gangen ligger Hanna der også. Etter en liten stund ser ho på meg med et glis.
- Det var ikke meningen at du skulle falle!
og alle får tre ler oss skakke. Alle tre visste at Hanna mente det! Ho mener det alltid! Hanna elsker å skade meg!

0 kommentarer: